duminică, 12 februarie 2017

Alfabetul meu

Nu am mai scris de muult timp pe blog, am fost inactivă aproape o lună, dar o să încerc să postez mai des.



Acum câteva săptămâni au venit cărţile Fedelinii - Ţărmul Lumii (primul volum) şi Fedelinii - Ameninţarea Răului (al doilea volum). M-am apucat să le citesc şi vor apărea şi recenziile lor în curând (probabil următoarele postări)


Trecând la subiect, nu mai ştiu exact unde am văzut prima dată ideea asta, dar mi s-a părut interesantă, aşa că voi face un fel de alfabet al meu personalizat, adică fiecare literă va fi prima dintr-un cuvânt ales de mine sau care mă reprezintă.

ALFABETUL MEU

Amintiri

Blog

Copilărie/Călătorii

Dulciuri/Distracţie

Energie

Fotografii/Familie

Gânduri

Hamacuri :)

Iubire/Inspiraţie

Jucăuşă (deşi sună ciudat)

Koala

Lectură

Muzică

Natură

Oameni

Pisici/Pasiune/Prietenie

Q ???

România

Soare

Timidă

Uman

Viitor

Weekend

X ???

Young (tânăr în engleză)

Zâmbet :)

4 comentarii: